˙•▪●ღ دمیلو ღ●▪•˙

به هوای قلب من آمدی و گفتی عاشقی ،اما اینک هوای قلبم را نداری
به عشق بودنم آمدی و گفتی عاشقم هستی ، گفتی مثل دیگران بی وفا نیستی و تا آخرش با من هستی
اینک نه تو را میبینم نه عشقی از تو را
اینک نه وفا را میبینم و نه محبتی از تو را
حالا تنها خودم را میبینم و چشمهای خیسم را ، اینک تنها قلبی شکسته را در سینه حس میکنم که
بدجور پشیمان است که چرا به تو دلبسته ام



           
پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:, :: 9:36
امیرارسلان

به یک‏جایی از زندگی که رسیدی، می فهمی
 اونی که زود میرنجه زود میره، زود هم برمیگرده. ولی اونی که دیر میرنجه دیر میره، اما دیگه برنمیگرده ...

 به یک‏جایی از زندگی که رسیدی، می فهمی
 رنج را نباید امتداد داد باید مثل یک چاقو که چیزها را می‏بره و از میانشون می‏گذره از بعضی آدم‏ها بگذری و برای همیشه قائله رنج آور را تمام کنی.

 به یک‏جایی از زندگی که رسیدی، می فهمی
 بزرگ‌ترین مصیبت برای یک انسان اینه که نه سواد کافی برای حرف زدن داشته‌باشه نه شعور لازم برای خاموش ماندن.

 به یک‏جایی از زندگی که رسیدی، می فهمی
 مهم نیست که چه اندازه می بخشیم بلکه مهم اینه که در بخشایش ما چه مقدار عشق وجود داره.

 به یک‏جایی از زندگی که رسیدی، می فهمی
 شاید کسی که روزی با تو خندیده رو از یاد ببری، اما هرگز اونی رو که با تو اشک ریخته، فراموش نکنی.

 به یک‏جایی از زندگی که رسیدی، می فهمی
 توانایی عشق ورزیدن؛ بزرگ‌ترین هنر دنیاست.

 به یک‏جایی از زندگی که رسیدی، می فهمی
 از درد های کوچیکه که آدم می ناله؛ ولی وقتی ضربه سهمگین باشه، لال می شه.

 به یک‏جایی از زندگی که رسیدی، می فهمی
 اگر بتونی دیگری را همونطور که هست بپذیری و هنوز عاشقش باشی؛ عشق تو کاملا واقعیه.

 به یک‏جایی از زندگی که رسیدی، می فهمی
 همیشه وقتی گریه می کنی اونی که آرومت میکنه دوستت داره اما اونی که با تو گریه میکنه عاشقته.

 به یک‏جایی از زندگی که رسیدی، می فهمی
 کسی که دوستت داره، همش نگرانته. به خاطر همین بیشتر از اینکه بگه دوستت دارم میگه مواظب خودت باش.



           
سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:, :: 10:2
امیرارسلان

 


ژاپنی ها در مورد نشانهای جنون آمیز کمی ضعف دارند.نشان کنونی تویوتا TOYOTA شبیه یک گاوچران با یک کلاه بزرگ است اما در واقع سه بیضی است که معرف قلب مشتری ، قلب تولید و قلب " پیشرفت فنی در حال گسترش و فرصتهای بیکران" است که دور دو بیضی دیگر قرار گرفته است.
 
 
 
 

چه رابطه ای بین پژو PEUGEOT و تندیس آزادی وجود دارد ؟ پاسخ این است که یکی از اولین خودروهای پژو به نام مدل شیر شناخته میشد که نشان محلی شهر بلفورد (محل ساخت مدل مزبور ) را روی خود داشت.
 
 
 

ستاره سه پر مرسدس بنز Mercedes-Benz نشان تسلط آن بر زمین ، دریا و آسمان است . این نشان برای اولین بار روی دایملر 1909 دیده شد و ترکیبی بود برای نشان دادن تاج افتخار بنز در تاریخ 1926. نشان کنونی حلقه محاط بر ستاره در تاریخ 1937 طراحی شده است.
 
 
 
 

نشان پورشه PORSCHE نشان محلی شهر اشتوتگارت است. اسب علامت مزرعه اشتات ، شاخها و خطوط مشکی و سرخ بخشی از نشان سلطنتی پادشاهی وورتمبرگ است.
 
 
 
 

علایم فوق نشان رسمی شهر میلان است و مربوط به جنگ های صلیبی میباشد انسانی که در حال خورده شدن است یک مسلمان یا یک کودک است . (بسته به اینکه چه کسی داستان را تعریف کند )
 
 
 
 

شما ممکن است تصور کنید دو علامت رو به بالا در آرم نظامی سیتروئن CITROEN به معنای حرکت رو به اعتلا و نزدیک شدن به مهندسی پیشرفته باشد.اما چنین نیست آندره سیتروئن کار در صنعت موتور را با تولید چرخ دنده آغاز کرد و علامت نظامی دو تایی در واقع سمبل دندانه های چرخ دنده هستند.
 
 
 

دست راست آقای فورد FORD؛ آقای هارولد ویلز در دوران نوجوانی از راه چاپ کارت ویزیت امرار معاش میکرد .پس در سال 1903 هنگامی که هنری در جستجوی یک آرم برای شرکت خود بود آقای ویلز ماشین چاپ قدیمی مدل جان بول خود را گردگیری کرد.مدل ظاهری آرم همان چیزی بود که برای کارت ویزیت خودش استفاده کرده بود. بیضی در سال 1912 ظاهر شد و رنگ آبی در سال 1927 اضافه گردید.
 
 
 
 

آرم کنونی فیات FIAT با پنج خط مایل در سال 1982 روی مدل اونو ظاهر گشت .هنگامی که آقای ماریو میائولی مدیر بخش طراحی فیات در حال رانندگی پشت کارخانه میرافیوری بود و برق قطع شده بود. ماریو آرم بزرگ فیات را بر فراز کارخانه دید که نور خفیف غروب از میان حروف می تابید و فورا طرحی از آن برداشت.چند خط بین حروف معرف فاصله هایی است که نور از میان حروف نام شرکت می تابید.
 
 
 
 

مانند آلفا رومئو سمبل شهر بولونیا است که این خودرو برای اولین بار در آن تولید شد.
 
 
 
 

آرم مزدا MAZDA چیزی بیش از یک لاله خوش فرم است. این آرم توسط ری یوشیمارا یک شرکت مشهور در زمینه تصویر سازی است تکامل یافته است حرف V نمایانگر بالهای باز شده است و در فرهنگ مزدا به معنای ابتکار ، درک هدف ، لطافت است.

 



           
شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, :: 11:22
امیرارسلان

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهمّ اجْعَلْ لی فیهِ الى مَرْضاتِكَ دلیلاً ولا تَجْعَل للشّیْطان فیهِ علیّ سَبیلاً واجْعَلِ الجَنّةِ لی منْزِلاً ومَقیلاً یا قاضی حَوائِجَ الطّالِبین.


خدایا قرار بده برایم در آن به سوى خوشنودی‌هایت راهنمایى و قرار مده شیطان را در آن بر من راهى و قرار بده بهشت را برایم منزل و آسایـشگاه اى برآورنده حاجت‌هاى جویندگان
 
 
 
در دعای توسل 14 حجت خدا را قسم می­دهیم و از آنان استمداد می­جوییم. ائمه هدی چراغ راه بشریتند و دلیل و راهنمای همه. در دعای امروز از خدای خویش می­خواهیم راهنمایی برای کسب رضایت در پیش راهمان قرار دهد. خداوندی که چه­گونه بودن و تلاش برای الهی شدن انسان را ازو خواسته، «راه» وصال و «راهنما» را هم مشخص کرده است.
صحبت­ها و راهنمایان الهی آشکار و نهانند.
خداوند عقلی در نهاد بشر قرار دهده تا نیک و بد را بشناسد. انبیا را فراتر از اندیشه بشری به جمع انسان­ها فرستاده تا راه آسمان­ها را بنمایانند.
اولیای الهی نیز در این راه به مدد آدمی می­آیند تا در جایی اگر پای خرد در گل وسواس و تحیر مانده، دست عقل را بگیرند و او را به راه درست و صراط­المستقیم هدایت باز آرند.
قرآن نیز راهنمای دیگری است از سوی خداوند و منشوری برای هدایت بشر اما نمی­توان بی­همرهی خضر این مرحله را طی کرد و باید از خطر گمراهی ترسید!
زیارت جامعه کبیره، ائمه هدی را مشعل هدایت و نشان­های تقوا می­خواند... اکنون که در این روزها از خداوند راهنما می­طلبیم خوب است آشتی دوباره­ای با این حجج ظاهری و باطنی داشته باشیم و به ریسمان لطفشان چنگ اندازیم تا با مدد این کشتی­های نجات از غرقاب گناه و هستی مادی خود را برهانیم.


           
جمعه 20 مرداد 1391برچسب:, :: 22:14
امیرارسلان

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ‏

اللهمّ افْتَحْ لي فيهِ أبوابَ الجِنانِ واغْلِقْ عَنّي فيهِ أبوابَ النّيرانِ وَ وَفّقْني فيهِ لِتِلاوَةِ القرآنِ يا مُنَزّلِ السّکينةِ في قُلوبِ المؤمِنين

خدايا در اين روز درهاى بهشت را برويم بگشا و درهاى آتش دوزخ را برويم ببند و در آن براى تلاوت قرآن توفيقم ده اى نازل کننده آرامش در دل‌هاى مؤمنان



           
پنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:, :: 14:40
امیرارسلان

بسم الله الرحمن الرحیم


اللهمّ وفّرْ فیهِ حَظّی من بَرَكاتِهِ وسَهّلْ سَبیلی الى خَیْراتِهِ ولا تَحْرِمْنی قَبولَ حَسَناتِهِ یا هادیاً الى الحَقّ المُبین.


خدایا زیاد بگردان در آن بهره مرا از بركاتش وآسان كن راه مرا به سوى خیرهایش ومحروم نكن ما را از پذیرفتن نیكىهایش اى راهنماى به سوى حـق آشكار .



           
چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:, :: 18:41
امیرارسلان

برخی چيزهایی كه براى روزه دار مكروه است:
ريختن دارو به چشم و سرمه كشيدن، در صورتى كه مزه يا بوى آن به حلق برسد؛
انجام دادن هركارى كه مانند خون گرفتن و حمّام رفتن، باعث ضعف مى شود؛
بوكردن گياهان معطر؛
نشستن زن در آب؛
استعمال شياف؛
خيس كردن لباسى كه در بدن دارد؛
كشيدن دندان و هركارى كه به واسطه آن از دهان خون بيايد؛
مسواك كردن با چوب تَر؛



           
سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:, :: 9:25
امیرارسلان

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهمّ زَیّنّی فیهِ بالسّتْرِ والعَفافِ واسْتُرنی فیهِ بِلباسِ القُنوعِ والكَفافِ واحْمِلنی فیهِ على العَدْلِ والإنْصافِ وامِنّی فیهِ من كلِّ ما أخافُ بِعِصْمَتِكَ یا عِصْمَةَ الخائِفین.
خدایا زینت ده مرا در آن با پوشش وپاكدامنى وبپوشانم در آن جامه قناعت وخوددارى ووادارم نما در آن بر عدل وانصاف وآسوده ام دار در آن از هر چیز كه مىترسم به نگاهدارى خودت اى نگه دار ترسناكان .



           
چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:, :: 9:20
امیرارسلان

درباره وبلاگ


تقدیم به کسی که در کنارم نیست ولی حس بودنش به من شوق زندگی می بخشد..... خواهی که جهان در کف اقبال تو باشد؟ خواهان کسی باش که خواهان توباشد خواهی که جهان در کف اقبال تو باشد؟ آغاز کسی باش که پایان تو باشد.... معنای خوشبختی این است که در دنیا کسی هست که بی اعتنا به نتیجه، دوستت دارد
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه مجنون و آدرس demilu.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 62
بازدید کل : 27571
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->